Employer Branding

Fire Up

 
 
 
Spotlight Marketing - 041.jpg

Nadat we in het strategisch voortraject van de Employer Branding Spark onthullen wat jou anders maakt, voeren we in onze Employer Branding Fire Up het actieplan uit. We brengen het creatieve concept tot leven en gaan over tot activatie. We ontwikkelen de verschillende deliverables. Denk aan een employer branding video, een corporate fotoshoot, je “kom bij ons werken” rubriek op je website, social media content en advertenties, ….

Zwemt jouw bedrijf in “the sea of sameness” van alle andere werkgevers? Dan is het belangrijk om te bepalen wat jou als werkgever onderscheidt. Op die manier trek je de juiste kandidaten aan. Want om te groeien heb je het beste team nodig. Bovendien helpen gemotiveerde medewerkers jouw klanten beter en dat verhoogt je klantentevredenheid.

back donker blauw.png
 

Zo pakken we het aan


De grootste troef van employer branding heb je al in huis: je huidige medewerkers en bedrijfscultuur. We doorlopen alle stappen uit de Employer Branding Spark. Een grondige audit waarin we medewerkers interviewen en met het management praten over visie. We analyseren ook de markt en de sector en leggen dan alle puzzelstukken samen. Op basis van deze analyse formuleren we jouw Employer Value Proposition gekoppeld aan een creatief concept.

In de Employer Branding Fire Up zetten we dat concept om in concrete projecten. Die kunnen omvatten: video, social media, fotoshoot, website, …

We nemen ook je candidate journey onder de loep en kijken waar we de contactmomenten van kandidaten met je bedrijf kunnen verbeteren. Net zoals je onboarding proces: hoe maak je het voor je nieuwe medewerkers zo aangenaam mogelijk? 

Ondertussen verliezen we de huidige medewerkers niet uit het oog. Zij zijn jouw belangrijkste troef. We betrekken ze bij het ganse proces en creëren een hechte groep van ambassadeurs.

Na dit traject


  • heb je een duidelijk zicht op wie je bent als werkgever en wat je onderscheid van andere bedrijven

  • heb je Employee Value Proposition in handen in lijn met je bedrijfswaarden

  • zie je jouw branding uitgewerkt in al jouw marketing- en communicatiekanalen

  • heb je de candidate journey geoptimaliseerd

  • zijn jouw medewerkers belangrijke ambassadeurs

  • voelen nieuwe medewerkers zich welkom en klaar voor een vliegende start

back geel.png